П`ятниця, 18.01.2019, 21:47
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Школа активних, творчих, кмітливих

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 162
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Учням

Вітаємо Вас на сайті Лажівської загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів!


Методичні рекомендації учням із проблем тестування

Для того, щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці під час тестування, почніть готуватися до нього заздалегідь. А як краще впоратися з цим завдання, вам підкаже даний метеріал.
Тренуйся!
Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування. Не можна навчитись добре вирішувати тести, не виконуючи їх самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки призводять до знайомства з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування. 
Поспішай!
Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, потрібний для виконання тестів. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.
Випробовуй!
У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей пояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й екфективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.
Пропускай!
Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно недібрати балів тільки тому, що не добрались до "своїх" завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом "сходів" і починається з легких завдань, то не варто пропускати всі перші завдання.
Угадуй!
Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді серед інших відповідей, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.
Виключай!
Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу на одній-двох ознаках (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).
Скорочуй вибір!
Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші - підходящими з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатися вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів.
Думай тільки про поточне  завдання!
Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання.
Ця установка дає вам та іншим безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам "не по зубах"). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.
Читай завдання до кінця!
Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання з "першими словами" й добудувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити помилки в найлегших питаннях.
Не засмучуйся!
У будь-якому професійно підготовленому тесті чимало завдань, з якими ви просто на зможете впоратись (так заплановано). Більше того, усі 100% завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду.
Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний.
Ця установка особливо знадобиться "круглим відмінникам", які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним "тестовим бійцем", навчайтесь не тільки наносити удари, а й "тримати" їх. Треба категорично відмовитись від "комплексу відмінника", який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.
Заплануй два кола!
Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) сеансу пройти всі завдання за "першим колом". Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас ("своїх") завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити (Подібний рецепт, на жаль, не годиться для комп'ютерних тестів, які часто просто не дозволяють повертатись до попередніх завдань далі, ніж на один крок).



Правила при визначенні цілей

Записуйте мету в теперішньому часі.

Формуйте мету в позитивному ключі.

Починайте писати мету із займенника «Я».




При правильній постановці мети бажано до­тримуватися таких правил:

1.  Мета має бути без заперечень: «Що ви ба­жаєте?» замість «Чого ви не бажаєте?».

2.  Мета має бути конкретною (де, коли, з ким, яким чином ви її досягатимете?).

3.  Мета має належати тому, хто її досяга­тиме (у сфері контролю особи, яка її ініціює і підтримує).

4.  Що ви самі збираєтеся робити, щоб її до­сягти? Як це співвідноситься з іншими ваши­ми цілями? Чи співвідноситься це з вашими бажаннями?

5.  Мета повинна бути вимріяною. Як ви ба­чите свою ціль? У вигляді образів? Слів? Звуків? Почуттів? Можливі комбінації слів, образів, звуків і почуттів у представленні мети. Як ви дізнаєтеся, що досягли мети? Якими тоді будуть образи, слова, звуки або почуття?

6.  Розподіліть мету на досяжні завдання. Проранжуйте їх за значущістю: термінові й не­термінові; важливі й не дуже. Концентруйте свої зусилля на важливих пунктах.

7.  Мета має бути реалістичною. Які здібності та особисті ресурси ви використовуєте для до­сягнення мети? Зовнішні — гроші, час, навчання, люди. Внутрішні — здібності, особисті риси, здо­ров'я тощо.

8.  Мета має бути екологічною. Перевірте всі наслідки досягнення мети:

— Як це вплине на ваше життя? Чи дасть це вам хоч якісь переваги при до­сягненні мети?

—  Як ваші цілі співвідносяться з цілями ін­ших? Чи є між ними точки перетину?




Техніка цілепокладання

Якщо для тебе справді важливо стати чемпіо­ном у досягненні своєї мети, ти допоможеш собі, письмово відпрацювавши такі пункти:

1. Запиши свою мету конкретно, постав дати.

2.  Перерахуй перепони та переведи їх у мож­ливості.

3.  Перерахуй ресурси, які в тебе є, та які ти можеш залучити.

4.  Визнач допоміжні результати, які ти отри­маєш при досягненні своєї мети.

5.  Визнач те, від чого тобі доведеться відмо­витися заради цієї мети, адже будь-яка мета має свою ціну.

6.  Розкажи про свою мету мінімум одній лю­дині — забезпеч собі підтримку.

7.  Зроби перший крок:

•   протягом найближчих 12 годин;

•   легкий (щоб відчувати смак успіху);

•   важливий (щоб просунутися до мети).

 Пам'ятайте:

1.  Кожна мета важлива тільки тоді, коли вста­новлені терміни та сформульовані результати.

2.  З цілями треба працювати щодня, це не­мов чистити зуби.

3. Треба навчитися ставити перед собою такі елегантні завдання, щоб «одним махом убивати кількох зайців».

4. Той, хто шукає мільйони, рідко їх знаходить. Але хто не шукає, той не знаходить ніколи.




Пошук

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz